máj 042017

Sajnos többen lemondták a túrán való részvételt. Most megnézhetik mit hagytak ki. A legideálisabb kirándulóidőben indultunk Dömösről. 7-en, mint a … jó emberek. A Nap szépen sütött, a patak vígan csörgedezett, a madarak teli torokból énekeltek. Első megállónk a Szentfa kápolnánál volt. Mécses gyújtás és egyéni kis imádság után nekivágtunk az emelkedőnek. Kényelmes, lassú tempóban küzdöttük fel magunkat a most jól járható terepen. Nem volt csúszós az út, könnyen vettük az akadályokat. Marci és Gergő mentek mint a zergék. A felnőttek egy kicsit megfontoltabban. A képek bizonyítják, hogy csodálatos volt a kilátás. Ebédidőre fel is értünk a kilátóhoz. Meglepetésünkre itt találkoztunk régi barátainkkal. Rajmann Tamás , felesége Kati és családjuk több tagja Pilisszentlászlóról jöttek fel. Örömmel üdvözöltük egymást és kellemes hazautat kívánva búcsúztunk. Visszafelé a kényelmesebb, biztonságosabb és kicsit hosszabb úton jöttünk a Királykút-Szőkeforrás völgye útvonalon.

Sorry, the comment form is closed at this time.