máj 312016

Csobánka-Oszoly-Kevélyek túra

Igazán nem panaszkodhatott senki a vasárnapi időjárásra. Megjött a kánikula, de ez meg sem kottyant a “hőálló turistáknak”. (Ezt a jelzőt a Kőhegyen kaptuk egy pár éve). Első kihívás az Oszoly meghódítása volt. Simán vettük a meredek ösvényt. Azért néha tartottunk egy kis szuszogó szünetet. Szép tiszta volt a levegő, messzire elláttunk. Közben lencsevégre kaptuk a lábunk előtt heverő szépségeket is. A Mackó barlangot közös megegyezéssel most kihagytuk, elkerülve a következő meredélyt. Inkább laza emelkedőn mentünk föl a Kevély nyereghez. Éppen ebédidőre értünk oda. További célunk a Nagy Kevély volt. Többször tartottunk kis pihenőt, gyönyörködtünk a tájban, virágokban. A piros négyzettel jelölt szerpentinen mentünk le Pilisborosjenőre. Ott aztán leöblítettük az út porát, majd kibuszoztunk a főútra. Onnan ki vonattal, ki busszal indult haza.
(Aki nem hiszi, járjon utána!)

Jegyezte: Haraszti Zsuzsanna

Sorry, the comment form is closed at this time.