aug 112020

Túraterv
1.nap: narancssárga
2.nap: citromsárga
3.nap: lila

08.09.

A három napos zarándoklatunk célja az volt, hogy a Nimród csillagkép Pilisre vetített pontjait bejárjuk, meglátogassuk, megzengessük és töltődjünk.
Az első pont Pilisszentlászló mellett van és a gyökér csakrának felel meg. A hely pazar, nagyon nyugodt, egyáltalán nem hallani az autók zaját, viszont tágas és kellemes kisugárzású hely. Ennek megfelelően mi is töltődtünk és énekeltünk, szert tartottunk ezen a helyen.
Innen rögtön Lepencére vettük az irányt. Pilisszentlászlón tiszteletünket tettük Rayman Tamás sírhelyénél, aki az egyesületünk barátja volt és minden alkalommal szívesen látott bennünket, ha éppen Pilisszentlászlón jártunk és betekintést valamint tárlatvezetést biztosított az egyedülálló gyűjteményébe.
Félúton Lepence felé elfogyasztottuk az ebédünket. Lepencére érve meglátogattuk a második pontot, ami a szex csakrának felel meg. Itt szintén énekeltünk, szertartást tartottunk majd szusszantunk egyet, mielőtt a Duna-partról egészen Dobogókőig tartó utunkat meg nem kezdtük, tudni illik a szállásunk Dobogókőn volt (700 méteres tengerszint feletti magasságban).
A szállást éppen, hogy sikerült időben elfoglalni. A kellemes környezetű szálláson jól kipihentük magunkat, így a másnapi kihívásokra felkészülve (Magaslen-hegy, Rám-hegy, Árpádvár, Klastrom-puszta) kelhettünk útra.

08.10

Másnap reggel a Dobogókői Menedékház büféjében reggeliztünk illetve vettünk némi elemózsiát ebédre is. Dobogókőn tiszteletünket tettük a Siketek Mária Kegyhelyénél és a Turul körúton elindulva leereszkedtünk a Magaslen-hegyre, ami a köldök, napfonat csakrának felel meg. Itt énekeltünk, imádkoztunk és töltődtünk.
A következő pont a Rám-hegy volt, útközben egyre erősödő dobszólót hallottunk. A Rám-hegyre érve megtaláltuk a hang forrását, rövid bemutatkozás és ismerkedés után kiderült, hogy egy debreceni úr játszotta (a maga keze által készített dobon) a muzsikáját, saját szöveggel. Fantasztikus élmény volt hallgatni, tulajdonképpen nagyon megnyugtató volt, amihez persze a csodás hely miliője és a kilátás is hozzájárult.
Ezután következett az Árpádvár, ami egyben zárta az övcsillagokat. Az Árpádvár a torok csakrának felel meg. Itt is énekeltünk és imádkoztunk Boldog Asszonyunkhoz és Nimród Atyánkhoz.
Innen hosszas séta következett Klasztrompusztára. Klastrompuszta a homlok csakrának felel meg.
Mire Klastrompusztára értünk elkezdett cseperegni az eső, így még éppen jutott idő énekelni a szent helyen. Majd autóval mentünk a kesztölci szállásunkra, ahol kipihentük magunkat az utolsó nap kihívásai előtt.

08.11.

Reggel 6 óra után kicsivel, pihenten, de sajgó talppal felkeltünk, mikor is Edit észrevette az ablakból kitekintve, hogy gyönyörű szivárvány látszik a kesztölci táj felett. Ezt egy égi jelnek vettük, hisz nem volt semmi olyan körülmény, amitől eredhetett volna.
A reggeli elköltése után Edit elköszönt tőlünk. A koronacsakra, fejtető magasrendű helyeit kicsit később járja végig, mikor a talpa rendbe jön. Megköszöntük Neki, hogy eddig velünk tartott és kívántunk jó utat és harmóniában megélt élethelyzeteket.
E napon túránk első állomása Kesztölcről kiindulva Pilis-nyereg, Pilisszentléleken keresztül a Ráró-hegy 488 m (Koronacsakra). Utunk során magunkat elcsendesítve, befelé fordulva készítettük fel a koronacsakránk tisztítására illetve a Nimród energiák befogadására. A koronacsakra feltöltése pillanatában megszólalt egy távoli templom hangja nem véletlenül.
Előtte a Pálos kolostor romjainál szert tartottunk és új energiával telve indultunk tovább.
Zarándoklatunk alatt többször holló köszöntött bennünket, a bokrok örömmel adták feketedő gyümölcseiket. Találkoztunk virágzó orbáncfűvel, mentával, vasfűvel, veronika fűvel stb.
Utunk utolsó kiemelkedő állomása a Háromszáz grádics alatt valamint az 574 m magasan fekvő Sasfészek alatt vezetett el a Kis-hegyre. Könnyen megtaláltuk a magasrendű helyet, bár a távolabbi környezet elég feldúlt képet mutatott. Az ég kegyes volt hozzánk nem csak a mai napon, de a zarándoklatunk egész ideje alatt. Dörgött, esett körülöttünk az eső, de mi szárazan mentünk végig utunkon. Az ebédünk elfogyasztása alatt (Svejk kocsmájába tértünk be) esett csak a közelünkben egy kevés eső.
Szeretet és hála töltött el bennünket, hogy volt erőnk és kitartásunk idén is végig járni a Nimród csillagkép földi vetületét. Más, hozzánk hasonlóan gondolkodó turistával is sikerült találkoznunk, ami erősített bennünket abbéli hitünkben, hogy ÉBRED a Magyar.
Utunk végén megpihentünk a Pálosok fűszerkertje előtt lévő kispadon, majd Esztergomba kocsikázva jó érzéssel váltunk el egymástól.
Köszönöm, hogy Veletek tudtam végig járni ezt a különleges utat. Kívánom, hogy a megélt élmények, hatások hosszútávon segítsenek bennünket a magyarság útjának követésében.

Áldás!

Készítette: Gyarmati Péter, Kornyis Lilla, Vince Gabriella

Sorry, the comment form is closed at this time.