máj 072020

Első lépésként az Esztergomi Petőfi Sándor Általános Iskola előtt gyülekeztünk. Sokan közülünk autóval érkeztek, így a segítségükkel autóval jutottunk el Garamkövesd templomához.

A templom előtt énekeltünk egyet majd nekivágtunk a túrának.

Az első állomásunk egy domboldali szántóföldnél volt, ahonnan a jó időjárásnak hála csodás kilátás tárult elénk Esztergomra, az Esztergomi-medencére, a Pilisre, a Getére, a Bajóti sziklákra és a Gerecsére.

A hegyen felfelé minden kilátóhelynél megálltunk és csodáltuk a kilátást. A második megállónál egy kicsit fentebbről tekintettük rá az előbb említett tájra, miközben egyre többet mutatott magából a Pilis.

Az utolsó állomásnál (nekünk utolsó) megálltunk ebédelni, egyik kedves túra társunk házi finomságaival kedveskedett számunkra. Ezen az állomáson Dobogókő mellett a Börzsönyre is ráláttunk.

Az ebéd után lassan elindultunk visszafele a templomhoz. A templomhoz érve, kicsi szusszanás után elbúcsúztunk egymástól és visszatértünk Esztergomba.

Egy nagyon kellemes túra volt, nem túl hosszú sem időben sem távban, azonban nagyon jól esett és jó volt végre újra látni a túratársakat és hallgatni az érdekes beszámolóikat.

Üdvözlettel: Gyarmati Péter

Sorry, the comment form is closed at this time.