máj 202018

Túrabeszámoló a 2017.05.13. Burda túráról.
Ragyogó napsütésben indultunk a kórház parkolóból.
Garamkövesden a turistaút elején sikerült parkolnunk. Az idő továbbra is kényeztetett bennünket. Ígéretes volt a felvezető út. Mindkét oldalon sok-sok csipkebogyó és galagonya termés mutatkozott. A hely szellemétől bebocsátást kértünk, nyugalom, békesség, áradt felénk. Az első kilátónál meghemperegtünk az árvalányhajban, és rácsodálkoztunk Esztergom panorámájára. A háttérben a Gete és a Gerecse tovább szépítette a kilátást. Így fokozódott tovább a többi kilátópontnál, ahogy a képek is sorakoznak. Jött a Garam torkolat, Vaskapu-hegy, Szamár-hegy. Alattunk elrobogott a Budapest-Hamburg gyorsvonat nyugat felé, a Duna pedig méltóságteljesen hömpölygött keletnek. Mikor elfogytak a kilátópontok az erdő csendje és a leereszkedés kényeztetett bennünket. Leértünk a hegyről Kovácsiba. Egy kis séta után a Panoráma hotelnél találtuk magunkat. Csodálatos nap, sok szépség, töltekezés volt a jutalmunk. Aki most lemaradt, most már tudja mit hagyott ki. Akár ősszel csipkebogyó szedéskor, akár jövőre pótolni lehet.

Sorry, the comment form is closed at this time.